Olen jo pitkään etsinyt hyvää ohjetta suklaahippukekseille. Löysin sellaisen vihdoin täältä. Keksit ovat meheviä ja maukkaita, sokerisia ja rasvaisia
.
Nyt kokeilin ohjetta korvaamalla maitosuklaan daimsuklaalla ja herkullista tuli!
Rakas apukokkini napsimassa daimpaloja ![]()

Valmiit keksit

NAM!

- TSISanna
*click*
*click*
Kommentit